Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


isma
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
isma



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Friday, 12-Mar-2010 03:56
episod 64 : terbang la pidah terbang...
hai kawan-kawan
lama betul jamu korang dgn KM Chalet ye...dah la tak jadi reunion...cehhh tak pe la..kire free promotion la tu... kalau hari tu ke Kuala Linggi..kali ni aku ke PD pulak..

ade picnic reunion dgn budak-budak SPS batch 1st kolej komuniti jempol... tapi sebahagian je yang datang.. yang hadir cume.. adi, cipok, sofea, ewan, laila, nadia, atul dan aku je.. atul dtg pun dah petang.. sebab ujian die dibatalkn.. atul skrg sambung belajar di PD.

tapi masa sesi fotografi ni..ramai yang dah balik.. amik gambar ni lepas abgnakkal sampai.. nadia, sofea dan atul pon dah balik masa tu..

sila la jamu mata..kalau tak ada komen tinggalkan lah.. saya masih belajar... time kasih...



baik betul dak 2 org ni jagakan si isma... sampai rentung budak kecit nih


merenung masa depan yg sudah 'gelap'...badanku telah burn...


sun is set


2 couple taking the sun... to make her set.. hahahahah


nampak kiut kan.. of kos...


cipok with tanduk setan....


siap ade org gelak tgk aku wat aksi nih...


tgh naik syeikh nih


gedik....degik


degikk lagii lagi


aku ingin terbanggggg...terbang jauh dari sarangku.... aku ingin berenang,,, berenang jauhh dari pulauku...
aku ingin pergi...pergi jauhhhhh darimu...



L 0 V 3


i love yu tuuu




wat is love??




ht
pertarungan yang tidak akan selesai.... (aku dh type ni byk kali..asyik tak dpt save..arrrghhh)



ok para pelakon mahu pulang... tata



© Pidgin Technologies Ltd. 2016